Home

Kannattaa aina välillä penkoa vaatekaappiaan. Minä järjestelin perjantai-iltana vaatekaappiani, koska miehelle piti löytyä jotkut kadoksissa olleet housut, ja jok’ikinen hylly käytiin läpi. Ei löytynyt. Sen sijaan löysin muovikassillisen housuja, jotka päätin samantien kiikuttaa UFFin vaatekeräykseen. Olen säilyttänyt mm. yläasteaikaisia Leviksen 501:siä tunnesyistä (halusin säilyttää jotkut housut siltä ajalta, kun olin hoikimmillani). Sovittelin housut lävitse ja totesin, että housut ovat 1) liian isoja tai 2) väärän mallisia minun vartalolleni. Housuhyllyltä löytyi myös yhdet motivaatiohousut. En ole koskaan mahtunut niihin. Ostin ne sovittamatta (olin kyllä sovittanut yhtä kokoa isompia ja ne olivat isot).

Välillä on hyvä siis penkoa vaatekaappiaan, sillä tällätavalla saa tehtyä tilaa uusille vaatteille. Minullahan on menossa tämä “Oman tyylin löytämis”-projekti, ja korkkasinkin projektin shoppailemalla halppisnettikaupassa, OUTLETissa,  muutamalla kympillä. Nämä paidat tuli tilattua, koossa 44.

Nämä vaatteet tuntuivat tyylinsä puolesta istuvan minulle, kuin nenä päähän. Pidän siis ainakin

  1. Selkeistä linjoista
  2. Röyhelöistä
  3. Mustasta ja pinkistä

Tästä on hyvä lähteä. Näitä molempia paitoja olen pitänyt farkkujen kanssa ja ihan hyvältä on tuntunut.

Viikon liikunnat

15.02.2010

No tällä viikollahan ei tulekaan näköjään virallista punnitusta, sillä nyt on maanantai, ja hengailen edelleen täällä vanhempieni luona. En voi ottaa tosissani täkäläisen vaa’an lukemaa, 83kg 😀 Täytyy katsoa sitten millä tasolla mennään, kun pääsen omaan kotiini.

Viikon liikunnat näyttävät seuraavalta:

  • Ti: Lautailu 1h 30min
  • Ke: Hiihto 35min
  • La: Hiihto 1h
  • Su: Hiihto 1h 50min

Liikunnalla kulutettu yhteensä 2333kcal ja 321min. Kohtalaisen reipasta. Viides liikunta jäi jälleen uupumaan, tällä viikolla se oli perjantain step-aerobic. Töissä meni sen verran pitkään, etten enää ehtinyt jumppaan, ja muutenkin oli vähän flunssainen olo, joten en sitten väkisin keksinyt mitään liikuntaa.

Uusi viikko jälleen kaiken muuttaa voi. Tänään tosin otan löysemmin liikunnan suhteen.