Home

Oma paikka.

14.06.2012

Töissä on tullut taas vietettyä aikaa ja uusia haasteita on heitetty eteen ilman mitään varoitusta. Minä olen joutunut venymään niin ajankäytön suhteen, kuin tietotaidonkin saralla. Olen silti sitä mieltä, että olen löytänyt paikkani. Aluksi ajattelin, että vähän toisenlainen paikka olisi ollut minulle parempi mutta nämä neljä kuukautta tässä paikassa ovat antaneet niin paljon! Haastetta riittää, työ ei ole tylsää ja tunnen olevani hyödyllinen osa työyhteisöä. Ja minusta tuntuu, että esimieheni ja muut pomot ovat myös hyvin tyytyväisiä minun suoriutumiseeni. Voiko työpaikalta enempää toivoakaan?

Työn ja flunssan vuoksi liikunta on ollut vähän paitsiossa viimeaikoina. Viime sunnuntaina kävin kyllä reippaalla juoksu/sauvakävelylenkillä ja olo sen jälkeen oli aivan mahtava. Tiistaina ja keskiviikkona tein 12 tunnin päivät klo 12-00. Tiistaiaamuna kävin autokoululla harjoittelemassa teoriakoetta, keskiviikkoaamuna puolestaan kampaajalla. Tänäaamuna oli vähän nihkeää heräämisen kanssa kun eilen oli mennyt puolilleöin. Olin kuitenkin melko pirteänä töissä yhdeksältä. Töiden jälkeen kävin kaupungilla ja ostin uudet farkut. Yritin ostaa siistejä työvaatteita kesäksi mutta en löytänyt mitään järkeviä vaatteita. Melkein kyllä sorruin ostamaan syksyksi Guessin trenssin, kun se oli 50% alessa, mutta hillitsin itseni.

Viikonlopulla tulee kavereita kylään. Toivottavasti saan silti levättyä ja ulkoiltua.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s