Home

Rankka päivä

29.03.2012

Eilen oli ehkäpä rankin työpäivä koko tänä aikana, kun olen uudessa työssäni ollut. Jouduin tekemään konkreettisesti itse, yksin, puhdastilalabrassa tärkeitä töitä. Siitä on kuulkaa aikaa, kun olen edellisen kerran tehnyt soluhommia. Hirveän stressin sain siitä itselleni kehitettyä ja yöunetkin kärsivät monta yötä etukäteen. Vielä viime yönäkin, vaikka hommat oli jo tehty, heräsin ja ekana mieleen paukahti että olin unohtanut merkitä solujen siirrostusnumeron jäädytettyihin putkiin. Tieto kyllä löytyy papereista, mutta olisihan se ollut helpompaa lukea suoraan putken kyljestä.

Olin siis eilen töiden jälkeen ihan koomassa hengitettyäni koko päivän maskin läpi. Onneksi olin edellisenä iltana sanonut miehelle, että pakottaa mut lenkille työpäivän jälkeen. Kävelin tunnin ja saatoin ehkäistä sillä päänsäryn tältä päivältä (en sitten tiedä kumpi on parempi: maskista johtuva liika hiilidioksidi vai pakokaasu ja katupöly…).

Tänään oli aamulla taas viikkopunnituksen aika. Positiivisesti katsottuna viisari saattoi olla hivenen alle 85 kg, joten suunta on alaspäin! Viikonloppuna voisin mennä hiihtämään kun sääennustus näyttää lupaavalta. Olen ehkä kotona yksin viikonlopun, joten saan tehdä mitä haluan 🙂

2 Responses to “Rankka päivä”

  1. Nimetön Says:

    Onnea kolmossijasta 🙂

    Zi


Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s