Home

Ulkoista kauneudenhuoltoa

21.02.2012

Olen nyt töissäkäyntini ajan meikannut joka aamu ja hommaan menee aamu aamulta vähemmän aikaa, onneksi.

Pohjalle laitan yleensä joko Acon 24h päivävoidetta tai Cliniquen DDML:ää. Aco on kevyempi ja imeytyy nopeasti. DDML:n etu on silikonisuus, joten se toimii hyvin meikkivoiteen primerina.

 

Meikkivoide on minulla yleensä Cliniquen Perfectly real makeup. Minulla ei koskaan ole pysynyt mikään meikkivoide yhtä hyvin, kuin tämä. Kestää hikoilun ja itkun eikä tartu käsiin, jos sattuu päivän mittaan koskemaan naamaan. Kustannussyistä kakkostuotteena on Maybellinen halpa Dream Creamy foundation. Tuote on pakattu rasian kanteen ja sitä levitetään rasian mukana tulevalla meikkisienellä. Levittyy hyvin mutta ei imeydy kovin hyvin ihooni vaan jää vähän irtonaiseksi. Kuluu nopeasti pois ja tarttuu helposti käsiin ja vaatteisiin, jos hipaisee naamaa.

  

Puuterina minulla on tällä hetkellä ainoastaan We Care Iconin ilmaiseksi saatu kivipuuteri. Tässä ei ole mitään erityistä mutta hoitaa hommansa meikkivoiteen kiinnittäjänä.

Poskipunaa olen yrittänyt opetella käyttämään, koska sillä saa kivasti kolmiulotteisuutta kasvoihin. Sillä voi myös vähän muokata kasvonpiirteitä, esim. tuoda poskipäitä paremmin esiin, jolloin en näytä ihan yhtä pallopäiseltä, kuin ilman poskipunaa. Käytössä useimmiten Elizabeth Ardenin poskipuna Berry blush, E.l.f:in poskipuna Flushed, sekä Lumenen mineraaliposkipuna sävyssä Winter rose (en löytänyt hyvää kuvaa).

  

Silmämeikki on se, joka vie aamuisin eniten aikaa. Pohjalle laitan usein Urban Decayn primerin, joka todella pitää luomivärit paikoillaan! Primerin päälle sudin pääasiassa nudesävyjä UD:n Naked paletista tai vähän värikkäämpiä sävyjä Mariposasta. Hyväksi havaittu on myös Wet’N’Wildin Vanity-paletti. Näiden lisäksi löytyy erilaisia luomivärejä melkoinen valikoima.

  

Ripsivärinä minulla on Cliniquen Lash Power. Minulla on pakko olla säänkestävä ripsiväri, kun silmäni vuotavat niin herkästi. Tykkään Lash powerin erottelukyvystä ja luonnollisesta jäljestä. Erikoistapauksissa laitan jotain tuuheuttavampaa ripsaria. Tällä hetkellä minulla on aukinaisena joku Yves Rocherin tuuhentava ripsiväri, jonka sain anopilta. Se on kyllä osoittautunut oikein hyväksi silloin, kun täytyy saada ripsiin volyymia.

Oikeastaan minun oli tarkoitus tulla kertomaan, että tilasin Dermosililta muutaman meikkisiveltimen, huulipunan, kynsinauhavoiteen, muotovaahdon ja suihkusaippuan. Vaan tulipahan sekin sitten kerrottua tähän loppuun.

6 Responses to “Ulkoista kauneudenhuoltoa”

  1. Nimetön Says:

    Mistä sä olet tilannut noita UB:n meikkejä?

  2. Nimetön Says:

    UD:n siis, korjaus edelliseen =D

    • fantti Says:

      HQhair.comista olen tilannut. Nakedin toimituksen kanssa meni viime keväänä melkein pari kuukautta, kun se oli niin haluttua tavaraa mutta tuo toinen paletti tuli noin viikossa. Voin kyllä suositella tuota nettikauppaa, postituskaan ei muistaakseni maksa mitään.

  3. Nimetön Says:

    Kiitos vinkistä! Mä googlettelin tuota primeria ja sitä oli tosi moni kehunu, varmaan hyvä just mulle, jolla aina luomivärit viivana tuossa luomivaossa. Sensain vastaavaa oon käyttäny tähän saakka, mutta se ei ole kovin toimiva. Joten sen perusteella mitä tuota kehuttiin, halusin kokeilla.
    Tilaukseen lähti myös tuo naked ja samalla löysin vähä shampoota ja hoitoainetta edullisesti. Taisin juuri löytää uuden lempparikaupan, kiitos sinulle ;))

    • fantti Says:

      Ole hyvä 🙂 Tuolta kyllä löytyy kaikenlaista ihanaa. Haluaisin tuon Naked 2:n mutta mitään varsinaista tarvetta ei kyllä olisi.

  4. Nimetön Says:

    Nyt tuli jo viestiä, että tilaus on lähtenyt Suomeen päin, Voi kun malttaisi odottaa!!
    Mä pohdin kauan Nakedin ja Naked 2:n välillä, mutta päädyin silti tuohon vanhaan malliin. Jos tuo on niin hyvää kuin odotukseni, saatan sen kakkosenkin joutua vielä jossain vaiheessa tilaamaan =D


Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s