Home

kesää kohden

10.05.2011

Onpa toukokuu ehtinyt jo pitkälle! Minun työt loppuivat viime kuun loppuun ja olen ollut ihan joutilaana toukokuun alusta. Ja kyllä tuntuu mukavalta, pakko myöntää 🙂

Eilen minulla oli polkupyörän huoltopäivä. Pesin pyörän ja vahasin maalatut osat, vaihdoin jarrupalat ja voitelin jarruvaijerit. Siihen kuluikin mukavasti puoli päivää. Ja tokihan trimmattua pyörää piti käydä testaamassa, joten kaivoin puhelinluettelosta jyväskylän kartan ja aloin suunnitella sopivaa reittiä.

Minulla on ollut pitkään haaveena pyöräillä jyväskylästä mökille. Matkaa yhteen suuntaan kertyy huimat 90 km ja reitti on todella mäkinen. En ole vielä koskaan ehtinyt alkaa tosissani harjoittelemaan tätä tavoitetta varten. Nyt olisi kuitenkin elämässä sopiva väli, jos vain into riittää alkaa treenata.

Eilen poljin n. Puolet tuosta tavoitematkasta ja aikaa kului 2h 20min. Olin aivan rättipoikki tuon urakan jäljiltä ja rehellisesti sanottuna ajatus tuplasti pidemmästä matkasta tuntui sulalta mahdottomuudelta.

Tänä aamuna ei kyllä tunnu kropassa mitään muuta kuin pientä yleisväsymystä. Ehkei se matka sittenkään olisi mahdoton loppukesästä, jos jaksan treenata pitkänmatkan ajoa säännöllisesti.

Kirjoitan muuten tällä hetkellä tätä blogia kännykällä, kun minulla ei ole tietokonetta. Pitäisi semmoinen kyllä hankkia pikapuoliin.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s