Home

Kyllä äiti tietää.

29.01.2011

Tulin viikonlopuksi vanhempieni luo käymään. Yllättäen sain äidiltäni yhdistetyn syntymäpäivä/nimipäivä/joululahjan. En ollut todellakaan odottanut mitään lahjaa, joten olin ihan puulla päähän lyöty, kun kaivelin paketista ihanat tuotteet!

Mahtavat meikkisiveltimet! Tällaista settiä olen monesti suunnitellut ostavani, mutta aina on jäänyt suunnitteluasteelle. Tuo iso puuterisivellin on ihanan tuuhea ja pehmeä, ja pienemmät luomivärisiveltimet vaikuttivat myös päteviltä välineiltä.

No, mitäpä siveltimillä tekee ilman mitään, mitä sivellä? Näin äiti oli varmaankin tuuminut, sillä seuraavana lahjapussista löytyi aivan minun värinen luomiväripaletti:

Ihana, ihana, I-HA-NA! Kuva saattaa vähän vääristää värejä. Vasemmalla on vaalea beige, sen vieressä keskitumma ruskea, sitten vaaleanpunainen ja viimeisenä tumma luumu. Kaikki napit ovat shimmerisiä ja helppoja levittää ja häivyttää uusilla siveltimillä (kyllä, kokeilin heti).

Ja niinkuin tässä ei olisi ollut muka tarpeeksi, sain vielä pakkauksen, missä oli vartalovoide, deodorantti ja nestemäinen suihkusaippua, kaikki hajusteettomia mikä on pelkästään plussaa.

Kylläpä äiti osasikin arvata, mistä tykkään!

Nämä kuvat on  Dermosilin sivuilta, joita selailin yrittäessäni löytää jotain tietoa tuotteista. Sivellinpakkaus ja luomiväripaletti ovat näemmä olleet jotain special edition-tuotteita, eikä niitä näyttänyt olevan tällä hetkellä saatavilla nettikaupasta.

 

One Response to “Kyllä äiti tietää.”

  1. Noora Says:

    Kiva kun olit kommentoinut blogissani. Mä oon itse asiassa lukenut sun blogia kesästä asti, mutta oon vaan huono kommentoimaan. Tsemppiä sulle loppurutistukseen ja itse väittelyyn! Oot ilmeisesti pitänyt kovaa vauhtia päällä, jos neljässä vuodessa valmistut. Mä oon ymmärtänyt, että se on Suomessa aika harvinaista. Saa nähdä kuinka pitkäksi mun Hollannin reissu venyy…


Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s