Home

Uusi vuosi 2011!

05.01.2011

Hyvää uutta vuotta kaikille 🙂

Minun välipäivät kuluivat Sallassa, missä olin kavereiden kanssa viikon. Olihan tosi mukava reissu, ja pääsin kokeilemaan millaista on moottorikelkan kyydissä. Kävin myös parina päivänä rinteessä lautailemassa, ja yksi päivä meni tenttiin lukiessa.

Nyt olen taas kipeänä 😦 Ei olisi varaa, sillä pitäisi vastailla arvioitsijoiden kommentteihin, jotka saimme toissa päivänä. Yleensä on tapana, että artikkelin arvostelee kaksi-kolme arvioitsijaa. Minun juttuun tuli kommentit viideltä!! Sinänsä hassua, että arvioitsijoista neljä oli sitä mieltä, että korjausten jälkeen saattaisi hyvinkin kelvata siihen lehteen, mihin lähetimme, ja vain yksi oli sitä mieltä, että koko juttu on ihan p*skaa. Oh well..

Jumpat alkavat 10.1. ja haluaisin siihen mennessä olla jo pysyvästi terve. En parantunut edellisestä taudistani kunnolla, aina välillä keuhkoputkissa tuntui olevan jotain ylimääräistä, ja inhottava yskä vaivasi aika-ajoin. Onneksi huomenna on loppiainen, eikä tarvitse mennä töihin.

Laihdutukseen palaan heti, kun saan itseni terveeksi. Sillä välin, yritän olla lihomatta. Joulusta ja lapin reissusta tuli pari kiloa lisää, mutta en edes ole pahoillani, koska minulla oli niin hauskaa 🙂

 

2 Responses to “Uusi vuosi 2011!”

  1. Ammi Says:

    Ohhoh, tosiaan erikoista, että noin monelta tulee kommentteja. Tai voihan alojen välillä olla eroja, mutta kuitenkin! Toivottavasti jokainen ei halunnut ihan eri juttuja korjattavaksi, ettei mene ihan mahottomaksi.

    Kiva että loma Sallassa oli onnistunut. Ite oon siellä kans käyny, useammankin kerran. Kun olin lapsi meillä oli jopa oma mökki siellä. Ihan siinä Kuusamoon menevän tien varressa, vähäsen ravintola Kielasta Kuusamoon päin. Viimeksi olin Sallassa viime kesänä.

    • fantti Says:

      Joo kyllä se oli ohjaajani mielestä kovin erikoista, että noin monta arvioitsijaa. Kommentit sinänsä eivät olleet kovin pahoja, eikä kovin moni kohta kaivannut muokkausta.

      Kuvauksesi perusteella kävelimme useampaankin otteeseen entisen mökkinne ohi. Käytiin muuten tuossa Kielassa syömässä viimeisenä iltana ja oli kyllä hyvää 🙂


Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s