Home

Neljä yötä jouluun

20.12.2010

Ja mulla on jouluvalmistelut ihan kesken. Tai eivät ne voi olla kesken, kun en ole edes aloittanut. Huoh. Viime viikon sairastaminen vähän sotki aikatauluja. Jos olisin ollut terve, niin olisin varmaankin saanut kirjan esitarkastukseen jo viime viikolla. Anyhow, tänään kuitenkin lähetin kirjan esitarkastukseen, hyvä minä! Ja hyvä minun ohjaajat, jotka taas ahersivat sunnuntaina minun kirjani eteen, vaikka ehkä heilläkin voisi olla viikonloppuna parempaakin tekemistä (mutta eivät silti tee?). Olin kauhean stressaantunut viime viikolla, koska olin varma, etten ehdi tehdä mitään ajoissa, ja että vähintäänkin maailma loppuu. Sama paniikki kannusti minua vielä pari tuntia sitten, kun tajusin, ettei tulostin toimi, ja ilman tulostinta on todella paha lähettää mitään paperisia versioita yhtään kenellekään. Löysin kuitenkin toimivan tulostimen kirjastosta ja sain homman hoidettua. Nyt edessäni aukenee pahaenteisesti muutama (uskallanko sanoa) vapaapäivä, ennen joulua. En uskalla ajatella näitä muutamia arkipäiviä ennen joulua vapaapäivinä, sillä olen aivan varma, että joku keksii minulle jotain tekemistä. Ja koska ne eivät ole vapaapäiviä, niin poden huonoa omatuntoa ja siitä johtuvaa stressiä, jos en tule töihin.

Tämä on nyt vähän tämmöistä tajunnanvirtaa, koska olen liian happyhappyjoyjoy pystyäkseni keskittymään. Ai niin, paino on pudonnut stressin ja sairastamisen yhteisvaikutuksesta. Farkut lököttävät päällä. Olen niin häkeltynyt tästä vahingossa tapahtuneesta painonpudotuksesta. Ajatelkaa nyt, ennen Rukan reissua painoni oli 87,5 kg ja sairastamisen jälkeen paino oli 85 kg. Ihan merkittävä painonlasku, ainakin minun mittapuulla. Onneksi joulu on tulossa, joten eiköhän tilanne korjaannu ensitilassa…

Täällä ei käy enää juuri ketään, mutta enpä voi ketään syyttää. Nyt vain on niin hektistä, että tänne postaileminen on jäänyt. Sorry.

4 Responses to “Neljä yötä jouluun”

  1. anonyymi Says:

    Hei!
    Elä vaivu epätoivoon, ettei täällä ketään kävisi. Itse olen tilannut RSS-syötteen, joten lueskelen tätäkin blogia oikein antamuksella tuolta gmailista käsin. Sinun harmiksi lukemiseni ei tietenkään näy kävijätilastoissa.

    Innolla odotan aina päivityksiä oli ne sitten painonpudotuksesta, väikkäristä tai mistä vaan muusta. Olet niin samassa tilanteessa monessa suhteessa, että kaikki uutiset on aina kiva kuulla.

  2. Anzus Says:

    Toki käyn täällä ja aina yhtä ilahtuneena päivityksestä!

    Tsemppiä ja mielenrauhaa jouluviikkoon!

  3. Maureen Says:

    Jei, lämpimät onnittelut väikkärin esitarkastukseen saattamisesta. Sinulla onkin nyt edessä ensimmäinen joulu varmaan vuosikausiin, ettei tarvitse ajatella väikkäriä. Hirmun kivaa joulua & rentoutumista.

    Minä käyn täällä ainakin ihan säännöllisesti katsomassa onko uusia päivityksiä. Onhan ihan selvää, ettei aina ehdi tai ei ole inspiraatiota kirjoittaa blogia. Ei se mitään, joku toinen kerta sitten.


Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s