Home

Silmäniloa

10.11.2010

Treenin ja kaloreiden laskennan lomassa on mukavaa ajatella jotain muutakin. Kuten esimerkiksi kenkiä. Minä olen pikkuhiljaa kehittämässä itselleni jonkinlaista kenkäfiliaa. Viimeisen parin vuoden aikana olen varmasti ostanut enemmän kenkiä, kuin aiemmin yhteensä. Monta paria olen bongannut kirpparilta, mikä ei välttämättä ole aina se hygieenisin vaihtoehto. Vaikka toisaalta, varsinkin kesäisin ei todellakaan tee mieli sovittaa mitään sandaaleita kaupoissa, kun näkee kuinka moni laittaa paljaan (hikisen/kuppaisen) jalkansa kenkään.

Olen jonkin sortin esteetikko. Saan nautintoa kauniiden asioiden katselemisesta ja valmistamisesta. Siksi kai tykkään tehdä käsitöitä, vaikkei niille hirveästi aikaa viimeaikoina olekaan jäänyt. Joskus riittää, kun näkee kauniita asioita TV:stä tai netistä. Mutta kun bongasin seuraavan kenkäkaunokaisen Brandoksen sivuilta, en ole varma pystynkö tyytymään pelkkään netti-ihailuun.

Kengät Brandokselta!
Fly London: Frol – Brandokselta

Tällä hetkellä sivuston mukaan saatavilla ei ole kuin koko 37, mikä säästää minulta 145 e, ainakin toistaiseksi. Tuo kengän muoto on mielestäni aivan fantastinen. Korkokin on tarpeeksi jykevä, että tämmöinen raskaampikin henkilö pysyy pystyssä. Piiloplato kompensoi hivenen huimaa 11cm:n korkoa.

Olen mukana kilpailussa, jossa voi voittaa 80 e kenkälahjakortin BRANDOS.fi -nettikenkäkauppaan. Kilpaile täällä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s