Home

Päivä 16, jumi jatkuu.

02.11.2010

Plääh, tylsää. Paino on päättänyt jämähtää tylsästi paikoilleen :(. Eilen kalorilaskurin mukaan meni hivenen alle 1500 kcal ja tunnin kiinteytysjumppa toi reilut 400 lisävajekaloria. Vaan näkyykö tämä silmitön raataminen vaa’alla? No ei näy. Eilen oli tosi vaikea paikka, kun tulin töiden jälkeen kotiin, ja jumpan alkuun oli tunti aikaa. Olin unohtanut ottaa välipalaomenan mukaan töihin, ja minulla oli aivan kamala nälkä. Vartin sisällä pistelin poskeeni omenan, sipsipussin jämät (luojan kiitos niitä ei ollut kuin pari kourallista), pari viipaletta juustoa ja toisen omenan. Ja vielä pari viipaletta juustoa. Pohdiskelin jo seuraavaksi siirtyväni keksien mussuttamiseen mutta sain hillittyä itseni työllä ja tuskalla. Tänä aamuna tarkistinkin moneen kertaan, että se välipalaomena on varmasti pakattu mukaan!

Aamulla heräsin vähän flunssaisena ja kurkussakin oli vähän kipua. En tiedä miten käy tämän päivän jumpan. Tänään olisi latinobic vuorossa. Se ei varsinaisesti ole mikään minun suosikkitunti, mutta se on sopivasti viideltä. Keskiviikkona olisi pumppi ja torstaina combat. Perjantaina sitten vapaata liikunnasta. Lauantaina luultavasti juoksulenkki ja sunnuntaina kävelyä tai vapaa. Viikonloppuna tulee luultavasti jälleen tehtyä työhommia, kun mies lähtee pois kotoa. Voisin ainakin aloittaa tekemään väikkärin korjauksia, vaikka oikeasti minun pitäisikin kirjoittaa sitä neljättä osajulkaisua. Olen jäänyt pahasti jumiin sen kanssa, ja päivät vain kuluvat ilman että saan juuri mitään aikaiseksi. Tosi rasittavaa ja turhauttavaa! Tällä mennolla minulla on kohta taas kiire.

Tänään olisi kauppapäivä. Olisi pitänyt olla jo eilen, mutta ei kumpikaan meistä ehtinyt menemään. Onneksi pakastimesta löytyi kanasuikaleita, niin saatiin edes jotain ruokaa. Vihreät pavut ovat muuten tosi hyvä lisäke lähes mille tahansa ruualle. Ennen en pitänyt niistä, mutta tänä syksynä olen jotenkin hurahtanut 🙂 Laitoin eilen illallisella papukasan päälle teelusikallisen pestoa ja aijai kun tuli hyvää 🙂

Huomasin tässä, että olen viime viikkoina saanut yllättävän monena päivänä kiloklubin pallerot vihreiksi. Yleensä minulla on kolme vihreää palloa, mutta rasvapallo jää aina punaiseksi, johtuen liian suuresta tyydyttyneiden rasvojen määrästä. En tosin kannata rasvapallon viherryttämistä sipsien avulla *krhm* vaan vaikka mieluummin sen peston voimin. Vaan vaikeaa sitä palloa on vihreäksi saada, kun meidän taloudessa ei kalaa syödä. Täytyy iloita niistä muista vihreistä palleroista 🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s