Home

Köhvalivaliköh

03.09.2010

Pöhnäinen, tukkoinen ja flunssainen olo jatkuu. Ihan tyhmää. Kuumetta ei onneksi ole, mutta silti fiilis on hieman matalalla. Tänään illalla olisi ne tuparit, joita olen odottanut koko viikon. Aion kyllä mennä, ellei kuume nouse. Mieli tekisi panostaa meikkaukseen ja pukeutumiseen mutta vallitseva säätila saattaa kirjaimellisesti vesittää vaivannäköni. Matkaa partypaikalle on semmonen 6 kilsaa, ja sen polkeminen vesisateessa ei kuulosta hauskalta. Ei muuta kuin goreteksit bilemekon päälle, wuhuu! Oliskohan mulla varaa taksiin?

Viikonloppuna teen vähän työhommia, joten aion tänään lähteä töistä lounaan jälkeen kotiin lepäilemään. Haluaisin sävyttää tukkani bileitä varten, mutta eihän mulla tietenkään ole kotona valmiina mitään hiusväriä, enkä taatusti jaksa polkea mihinkään kauppaan.. Katselin koneelta vanhoja kuvia ja löysin useita otoksia, missä mulla on oikeasti kivanvärinen tukka. Mun tänhetkinen kuontalo sensijaan on omiaan naamioimaan mut seinätapettiin, I’m so boring!

Paino helvtti vaan nousee, vaikka eilenkin söin vain n. 1000kcal. Tää on niin väärin! Mitälie ummetus+nestekertymää lienee. Pääasia että farkut tuntuu mukavan väljiltä 🙂

One Response to “Köhvalivaliköh”

  1. Outi Says:

    Hei pidä nyt huolta itsestäsi, ettei käy kuin minulle. Flunssan kanssa ei kannata leikkiä! Hauskaa tupari-iltaa silti. 🙂


Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s