Home

Hei hei, mitä kuuluu?

08.06.2010

Voi minua, olen jälleen laiminlyönyt blogiani. On ollut niin kiireistä töissä.

Mitäpä kaikkea olen puuhastellut? No ainakin olen tehnyt töitä niska limassa. Ja olen saanut paljon aikaiseksi. Olen varannut lentoliput ja majoituksen heinäkuun puolessa välissä olevaan konferenssiin, joka pidetään Edmontonissa, Kanadassa. Jännittää 🙂 Lähden sinne yhden turkulaisen tytön kanssa, onneksi ei tarvitse ihan yksin lähteä. Tällä viikolla pitää vielä kirjoittaa lyhyt kertomus tutkimuksestani, sillä aion esittää konferenssissa posterin. Se on pakollinen osa jatko-opintoja.

Päätökseni olla laihduttamatta on tuntunut hyvältä. Olen edelleen seuranut painon kehittymistä mutta olen yrittänyt olla ahdistumatta satunnaisista nousuista. Paino oli tänä aamuna 88kg, mikä tietysti on enemmän, kuin mitä sen haluaisin olevan. Seuraan tilannetta edelleen, ja mikäli en saa painoa pysyttelemään kivasti aloillaan, niin sitten minun täytyy ehkä ryhtyä joihinkin toimenpiteisiin. Tällä hetkellä fakta vain on se, että olen saanut hirveästi pontta työntekooni, kun lopetin kaloreiden laskemisen. Muutenkin olen tuntenut itseni iloisemmaksi, kun en ole antanut vaakalukeman sanella fiilistäni.

Olen jaksanut liikkua melko ahkerasti. Tässä ovat liikuntani ajalta 29.5.-8.6.

Olen iloinen, että liikuntakertoja on kertynyt noin ilahduttavasti. Pelkäsin, että joudun pakottamaan itseni liikkumaan, kun enhän minä edes laihduta, mutta onneksi olin väärässä. Liikkuminen on ollut ihanaa ja vapautunutta.

Ruokapuoleen voisin kyllä kiinnittää enemmän huomiota. Syön liikaa sokeria *huoh* mutta kukapa täällä olisi täydellinen 🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s