Home

Kenkämania

23.04.2010

Veera vinkkasi blogissaan mahtavasta kenkäalesta Catalogilla. Eipä aikaakaan, kun olin klikutellut ostoskoriin kolmet kengät. Postareiden kanssa koko satsi maksoi 45 euroa.


kengät

Polyvore.com

Alekoodihan on 216040 ja sillä saa -40% jo alennetuista kengistä.

4 Responses to “Kenkämania”

  1. Sontsis Says:

    Nätit on kyllä kengät!
    Mä olen kenkähamsteri, mies on jo hätää kärsimässä, kun kenkiä tursuaa joka kaapista. Pitihän tuo mennä silti katsomaan tuo kenkäalennus 😀

    • fantti Says:

      Minustakin on pikkuhiljaa tulossa kenkähamsteri. Olen kylläkin yrittänyt panostaa hyviin kenkiin ja jättää muovikenkien ostamisen vähemmälle. Tuossa mun tilauksessa tosin on nuo punaiset sandaletit jotain synteettistä matskua, mutta en vain voinut vastustaa noin kauniita kenkiä!

  2. S Says:

    Kiitti muuten vinkistä… tuli tilattua tuolta parit kengät. Olis varmaan tullut useammatkin hamstrattua jos kokoja olisi ollut. 🙂


Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s