Home

Päivä 15.

19.01.2010

Uaah, vaaka vihaa minua! Vietettyäni edellisen päivän mäessä ja syöden koko päivän aikana alta 1000kcal odotin ihan perkele tosissani ettei paino ainakaan nousisi?? Vaan mitä vielä, nihkeät -1kg viikon aikana. Vaikka kilon tiputus on paljon viikossa, olisin silti halunnut laihtua kaksi kiloa. Sehän siis näytti alkuviikosta ihan mahdolliselta, mutta toisin kävi. Ilmeisesti viikonlopun rankat liikunnat keräsivät nestettä kroppaan, ja tämä ei ole mitään selittelyä ”Söin pizzaa, karkkia ja join mäyräkoiran kaljaa, mutta painonnousu johtuu luultavasti liikunnasta, seliseli…” vaan ihan oikeasti, OIKEASTI, minun olisi pitänyt laihtua enemmän, eikä ainakaan lihoa.

Aamun pettymys väritti koko päivän hieman negatiiviseksi. Lisäksi parin viikon huono syöminen pisti viimein verenpaineet matalalle, ja aina sohvalta noustessa silmissä pimeni hieman. Oloni oli kaikin puolin petetty ja näivettynyt. Lounaan jälkeen oloni oli edelleen heiveröinen, enkä tuntunut saavan töitä tehdyksi (pidin siis kotitoimistoa sohvalla perjantain ja maanantain) joten pieni piru kävi kuiskimassa korvaani, että jääkaapissa on avattu vadelmahillopurkki. Jes! Sokeria!! Mulle!!! HETI!!!! Kolme ruokalusikallista meni sitten sitä hilloa huiviin, ennenkuin tajusin ettei ole mitään järkeä siinä puuhassa. Sitten keittelin kiltisti kaurapuuron ja söin sen samalla, kun mietin miten saisin hävitettyä sen perhanan hillon (muuten kuin syömällä).

Illalla olin ihan vetelys, nälkä oli, mutta ruokahalua ei. Mies suostutteli minut kävelylle, vaikka olin päättänyt pitää lepopäivän liikunnasta. Onneksi suostutteli, sillä piristyin pihalla huomattavasti. Vein samalla Elloksen palautuksen lähi-Siwaan (on muuten käteviä nuo matkahuollon pakettipisteet). Illalla katseltiin vielä X-mania telkasta, vaikka minä taas nukahdin kesken elokuvan.

Maanantain ruuat:

  • Aamulla: Ruispalan molemmat puolet, mini lätta, saunapalvikinkkua, minibanaani, teetä
  • Lounas: Kanakastiketta (ei kermaa), ruusukaalia, kurkkua, tomaattia, appelsiini, päärynä
  • Välipala: HILLOA, kaurapuuroa, maitojuomaa
  • Päivällinen: Porsaan ulkofilettä n. 100g, perunamuusia (rasvattomaan maitojuomaan, ei voita), parsakaalia 100g, minibanaani
  • Iltapala: Light-mehukeittoa, ruispalan toinen puoli, mini lätta

Ruuat yhteensä 1200kcal (kauhea lukema)
Liikunnat yhteensä 300kcal

Advertisements

One Response to “Päivä 15.”

  1. Ella Says:

    Vadelmahillo on vaikea vastus! 😉 Minä suosin nykyisin vadelmia – saa syödä koko purkillisen hyvällä omalla tunnolla. Linkitin blogisi omaani, toivottavasti sopii.


Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s