Home

Vuosi 2010

04.01.2010

Hyvää tätä vuotta!

Tämä vuosi 2010 tulee opettamaan minulle paljon. Joko opin roppakaupalla itsekuria ja kehityn muutenkin fiksuksi ja filmaattiseksi ihmiseksi, tai sitten romahdan ja lyön kaiken läskiksi. Tänä vuonna minun täytyy kirjoittaa monta tutkimusartikkelia sekä väitöskirja. Väitökseni tulee olemaan alkuvuonna 2011. En tiedä onko tämä paras aika laihdutukselle, mutta pakko on tehdä jotain tai muuten olen kohta satakiloinen.

Uuden vuoden lupaukseni olkoon: Lupaan purkaatyöstressini liikkumiseen syömisen ja löhöämisen sijaan.

Ai niin, nyt alkoi tipaton tammikuu. Marinoin itseäni joulun ja uuden vuoden aikana punaviinillä siinä määrin, että tipaton on paikallaan. Ja jäähän sitten monta turhaa kaloriakin juomatta. Ja kyllä tässä iässä alkaa jo miettiä viinan suoraa korrelaatiota silmäpussien kokoon. Olen mielestäni ikääntynyt parissa vuodessa enemmän, kuin mitä parissa vuodessa kuuluisi. Toisaalta, minulta kysyttiin paperit alkossa viime viikolla, joten en ehkä vielä ihan kauhean vanhalta silti näytä.

Ollaan nyt siis miehen kanssa yhdessä dieetillä. Mulla on aika korkeat odotukset. Tänään on ensimmäinen päivä ja starttasin sen kaurapuurolla. Välipalaksi on banaani mukana, mikäli nälkä sattuu yllättämään. Illalla ajateltiin ottaa painot ja joitain ympärysmittoja ylös. Ja voisihan sitä jonkun aloituskuvankin ottaa. Jännittää ja pelottaa samaan aikaan. Olen saanut itseni tsempattua henkisesti valmiiksi tätä laihista varten. Nyt vain pitää kestää, kunnes olen normaalipainoinen. Sinne olisi matkaa lähes 20kg.

2 Responses to “Vuosi 2010”

  1. Sari Says:

    Löysin blogisi jostain kautta.. taidan panna seurantaan…

  2. fantti Says:

    Mukavaa, että jätit kommentin 🙂


Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s