Home

Puoliväli

16.12.2009

Puoliväli on saavutettu sekä työviikossa että paukkupakkasten osalta, mikäli sääennustuksiin on luottaminen. Viikonlopuksi on luvattu normaalia pakkasta, eli pärjään farkut+legginsit kombinaatiolla. Olen kyllä pikkuhiljaa jo tottunut toppahousuilla kävelemiseen.

Tänäaamuna puin ylleni seuraavaa:

Villapaita Anttila, Housut Seppälä

Olen tuon villapaidan ostanut joskus Anttilan varastontyhjennyspäiviltä ja täytyy sanoa, että kymppi aitoa villaa olevasta paidasta ei ollut paha investointi. Housut on ostettu joskus muinoin ja ne alkavat jo lahota päälleni.

Eilen kävimme avomiehen kanssa n. 6km:n kävelylenkillä. Oli ihanaa! Pääsin töistä sen verran ajoissa, että ehdittiin kävelemään päivänvalossa. Ruuan jälkeen jostain syystä nukahdin hetkeksi ja loppuillan olin hieman kärttyinen (päiväunet eivät sovi minulle). Tein puolukkavispipuuroa, jotta sain jotain tekemistä enkä vain tiuskinut avokille. Puurosta tuli hyvää 🙂 Mies oli ollut päivällä ahkera ja sulattanut pakastimen. Hänelle tiuskiminen ei siis ollut kovin perusteltua…

Perjantaina meinasin pitää vapaata, koska olin viime viikonlopun töissä. Mies on lähdössä Rukalle muutamaksi päiväksi ennen joulua ja hänen laskettelukamppeitaan pitäisi etsiä kellarista. Mukavaa että hänelläkin on oma reissu. Keväällähän sitten menemme yhdessä Ylläkselle isommalla porukalla.

Vaaka kertoi n. kolmisen kiloa turvokkeja lähteneen muutaman päivän aikana. No ei huolta, olen silti läski.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s