Home

Hiihtopuku

21.11.2009

No nyt tuli hankittua kunnon hiihtopuku. Lähdettiin kaupoille ja halusin käydä intersportissa katsomassa, olisiko viimevuoden hiihtopukuja alennuksessa. Minulla taisi olla joku kuudes aisti, sillä heti kaupassa silmiini osui rekillinen Haltin hiihtopukuja -50%. Selasin rekkiä kuin riivattu, sillä yritin epätoivoisesti löytää omaa kokoani olevan asun. Kylläpä ärsytti, kun suurin koko mitä löysin oli 42. Niinkuin minä nyt siihen mahtuisin… Halusin silti sovittaa takkia, sillä olen yläosasta pienempää kokoa kuin alaosasta. Takki oli sopiva/ei ainakaan liian iso. Päätin sovittaa housujakin vaikka tiesin, etten tulisi niihin mahtumaan. Paitsi että olin väärässä! Housut olivat juuri oikean kokoiset!

Halti hiihtopuku

Olin haaveillut vaaleanpunaisesta/fuksian värisestä hiihtopuvusta, mutta kyllä tuo sininenkin käy. On nimittäin just eikä melkein sävysävyyn mun suksien kanssa. Sanoin tän avomiehelle kaupassa ja se rupesi nauramaan päin naamaa. No kyllähän se kuulostaa turhamaiselta, mutta kyllä sitä nyt vähän pitää hehkuttaa, että löytyy alerekistä sopivan kokoinen ja värinen asu.

Enää sitten sitä lunta, kiitos!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s